آمار وقتی مرده بودم.....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  

وقتی مُرده بودم.....

گفتند : ما تا قبر نگهبان تو هستیم

گفتم : من که نمرده ام ، من هنوز زنده هستم ، چرا مرا به قبر می برید؟ ولم کنید، من هنوز حس میکنم و حرف میزنم و می بینم..... پس هنوز زنده ام.....

با لبخندی جوابم را دادند و گفتند : عجیب هستید شما انسان ها.... فکر میکنید که مرگ پایان زندگیست و نمیدانید که شما فقط خوابی کوتاه می دیدید و آن خواب وقتی می میرید تمام می شود.....

در راه مردم را می بینم ، گریه می کنند و می خندند و فریاد می زنند...... و هرکس مثل من دو نگهبان همراهش....

از آنها پرسیدم : چرا اینکار را میکنند؟

گفتند : این مردم مسیر خودشان را میدانند .... آنهایی که به راه کج رفته بودند.....

 حرفش را با ترس قطع کردم: یعنی به جهنم میروند؟

گفتند :بله ..... و ادامه دادند: و کسانیکه می خندند اهل بهشتند.

به سرعت گفتم : مرا به کجا می برند؟

گفتند : تو کمی درست راه می رفتی و کمی اشتباه .... گاه توبه میکردی و روز بعد معصیت....

حرفشان را دوباره با ترس قطع کردم : یعنی من به جهنم میروم؟

گفتند : رحمت خدا وسعت دارد و سفر طولانیست....

دورو برم را با ترس نگاه میکردم و در یک آن خانواده ام را دیدم ، پدرم و مادرم و .... برادرم ..... و فامیل هایم...

به سوی آنها دویدم و گفتم : برایم دعا کنید .....

و کسی جوابم را نداد..... آرزو کردم که ای کاش صدایم را بشنوند....  آنها مرا به زحمت در قبر گذاشتند .....

پدرم را دیدم که بر رویم خاک می ریخت و برادرم را.....

آرزو کردم که ای کاش جای آنها در دنیا بودم.... و توبه میکردم.....

نشستم و فریاد کشیدم : ای مردم..... حواستان باشد که دنیا گولتان نزند ...... ای کاش نماز صبح را خوانده بودم..... ای کاش دعا کرده بودم که خداوند هدایتم کند ..... و توبه میکردم و گریه .... و روزانه توبه ام را تجدید میکردم ..... و گناهانم را تکرار نمیکردم..... سنگدل نمی بودم..... و معصیت نمی کردم ..... و معصیت نمی کردم...... و معصیت نمیکردم

.............و معصیت نمی کردم..............

و روزی می آید که تو در قبر قرار خواهی گرفت.........

آرمیتا - مدیر وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

آرمیتا
ساعت11:50---5 شهريور 1393
اللهم اغفرلی الکثیر من معاصیک
واقبل منی الیسیر من طاعتک


عاشق گمنامي
ساعت11:32---5 شهريور 1393
در واقع وقتي هر روز مرگ يك نفر رو ميبينيم و در تشييع جنازش شركت ميكنيم يعني بايد درس بگيريم و بفهميم ك همه رفتني هستند اما هيشكي درس نميگيره خدا عاقبت مارو ختم بخير كنه ايشالله
پاسخ:سلام..... واقعا..... میرن تو تشییع جنازه گریه میکنن .... بیهوش میشن اما درس نمیگیرن ..... فقط میگن حیف شد بنده خدا...... ان شاالله ..... ممنونم ..... یاحق


srs
ساعت18:56---3 شهريور 1393
چند وقت پیش به عیادت بیماری رفته بودم که حالش خیلی خراب بود.امیدی به زنده بودنش نبود.به او نگاه میکردم و با خود میگفتم که انسان چقدر ضعیف است.او بیمار و ما در کنارش،ولی از دست کسی کاری بر نمی آمد و همه منتظر مرگش بودند.اوضاع سختی بود.
اما حیف که مغرور میشویم و همیشه نزدیکی مرگ را فراموش می کنیم.
پاسخ:سلام..... کاش همیشه به یاد آخرت و اعمالمون باشیم..... که بهترین مردم کسی ست که همواره به یاد آخرتش باشه..... کاش بتونیم...... به یاد مرگ باشیم در هر لحظه از زندگیمون...... ممنونم ازتون -موفق باشید -یاحق


ابجی
ساعت11:23---3 شهريور 1393

سلام ابجی جون خودم.....خوبی؟چه خبرا ؟چه کارا میکنی؟مطلب بسیار بسیار زیبایی بود.......پس چرا جواب این انتخاب رشته ی تو نمیاد......اووووووف با اون انتخاب رشته ای که تو کردی من نگران نباشم چکار کنم دست تو بود که دیگه کجا رو انتخاب نکردی .....اگه جای دور قبول شی من چکار کنم.....مطمینم دیوونه میشم.....ای خدا یه کم به فکر این دل کوچیک من باشو ابجیمو ازم دور نکن......موفق باشی
.
.
.
یاحق
پاسخ:سلاااااااااااام گلم...... نه بابا خوب نیستم ...... سلامتی..... از دست تو و سکینه ..... منو امروز قال گذاشتین ..... وگرنه الآن اینجا ننشسته بودم..... تو چرا انقدر ناراحتی....همه میپرسن هنوز جواب نیومد؟؟؟ تا نیمه دوم شهریور صبر کن ....من دولتی جای دور زدم.... نگران نباش بابا من که دولتی قبول نمیشم ..... به غیر دولتی فقط پیام نورو زدم که میگن همینجا قبولی ..... منم شاید یه سال بشینم..... البته شاید....... هعیییییییییییی ....... فدای دل کوچیکت..... تو رو هم میارم پیش خودم ...... فدات -یاحق



sms
ساعت11:14---3 شهريور 1393
داستان جالبی بود.
موفق باشی-یا حق
پاسخ:......... ممنونم ...........


بروسلی
ساعت11:53---2 شهريور 1393
سلام.....مطلب بسیار زیبایی بود.....انشالله که همه ی ما مراقب رفتار وافکارمون باشیم......وهیچ وقت گول این دنیا رونخوریم....تا تو اون دنیا عاقبت به خیر شیم...موفق باشید...یاحق

پاسخ:سلام..... ممنونم..... ان شاالله که بتونیم مراقب افکار و رفتار خودمون باشیم و هی نگیم فلانی اونطوریه .... امر به معروف و نهی از منکر خوبه ولی بعد از اینکه خودمونو اصلاح کردیم.... ممنونم - یاحق


......
ساعت20:46---1 شهريور 1393
اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود
پاسخ:...... ان شاالله ..... خدایا خودت دستومونو بگیر..... میدونم که گرفتی ..... نذار رها کنیم دستاتو..... که قیامت نزدیکه و ما در غفلت به سر می بریم...... ممنونم - یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 1 شهريور 1393برچسب:گناه,معصیت,قبر,دنیا, ] [ 18:7 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق